12 March

Idag är det ingen vanlig dag.
För idag skulle världens finaste och bästa hund fyllt 13år.
Mitt finaste hjärta, som alltid fanns där för mig.
Som alltid gav den kärleken och stödet jag behövde.

Bara närvaron fick mig att må bra.
Och när du försvann, försvann en del av mig.
Jag tror jag aldrig har/hade älskat något så mycket som jag älska just den här hunden.
Min solstråle, min glädje, mitt hopp.
 
Och inom bara en sekund försvann allt i ett svep.
Livet är inte rättvist och det gör lika ont i mig än idag när jag tänker på det.
Jag kan inte fatta att tiden går så fort, och att det redan är 8år sen jag såg dig.
8år sen jag fick ta farväl av min bästa vän.
 
Jag kommer aldrig någonsin glömma dig,
och föralltid älska dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback