22 June

Blivit så otroligt dålig på att blogga, typ har ingen ork eller lust eller någonting längre.
Funderar också starkt på om det är dags att ta bort den här. Så värdelös har den blivit.
Tvekar ett tag till och sen får vi väl se.
 
Hur som helst så har jag äntligen fått sommarlov och gått ut grundskolan.
Känns så himla skönt, och jag är så himla glad att jag slipper skolan.
Dessutom att jag fick måttligt bra betyg, visst hade jag väl kanske kunnat få högre om jag nu hade orkat bry mig, men så blev det inte.
Och jag ska väl inte klaga heller, blev ju trots allt godkänd i allt.
 
Såhär såg det iaf ut, och det är nog det bästa jag haft under alla dessa tre år jag gått på den där skolan.
 
Middagen var askul, hade så himla kul med alla underbara vänner.
Skolavslutningen gick fort, fick inprincip bara våra betyg och sen hade vi utspring och det var över.
Senare på kvällen drog jag och några kompisar och käka ute. Asmysig dag rent utsagt.
 
Och hela den här veckan har jag sommarjobbat. Blir helt sliten och trött av att vakna halv 6 varje morgon trots att jag brukar vakna tidigare när jag har skola, men herregud vad jobbet verkligen tar på en även fast att jobba i ett café inte är största grejen och det ändå är rätt chill.
 
Hursomhelst så fira jag midsommar med simi på hennes tak, satt och snacka o hade det mys.
Ville testa den nya videofunktionen som instagram skaffat så jag passade på då och här är en bild från videon som inte funkar på min blogg haha.
 
 
På torsdag åker jag och erik till norrköping för att ha det asnajs på bråvalla festivalen.
Så himla taggad nu! Speciellt till fredagen och lördagen då all time low, a day to remember, parkway drive, avicii osv spelar.
Känner att det kommer vara en av de bättre dagar i mitt liv, den festival "helgen" eller vad man vill kalla det.
 
Åh jag vill bara sommarjobba klart, få mina pengar och göra så jävla mycket skoj för det.
Taggar satan nu och hoppas på att gymnasiet blir way much better.
Ha det fint, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback