2 June

Finally har jag fått internet hemma.
Dock känns det aslame och jag har fortfarande ingen lust att sitta vid datan.
Tycker inte om mitt rum något värst tbh.
 
Åh vet inte ens vad jag vill, allting är så jävla tråkigt nu förtiden och imorn åker jag till gbg med klassen.
Fint. Eller inte. Vill typ hellre dö.
Nej men ärligt talat, så vill jag asbad åka bort, jag vill inte vara hemma.
Men planeringen inför morgondagen verkas askonstig o asjobbig och jag orkar inte ens bry mig.
Dessutom vill jag inte vara där med min klass, och jag vill inte sova på stället där vi ska sova, och åh. jag vet inte.
 
De senaste dagarna har jag blivit så full av nostalgi och jag vet inte. Jag bara saknar allting.
Hela tiden. Jag saknar verkligen allt.
Jag önskar bara att saker kunde sluta annorlunda, till bättre helt enkelt.
Men det är väl inte meningen. Eftersom det aldrig gör det.
 
Saknar min plutt något enormt nu.
Vill bara att du ska komma hem igen..
Jag älskar dig så jävla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback