13 June

Längesen sist. Eller ja, iaf mer än en vecka.
Har faktiskt hunnit med rätt mycket under den tiden och faktiskt, haft en rätt bra tid.
Var i gbg förra måndagen till tisdag kväll som sagt.
Hade det jättetrevligt och mysigt med de bästa.
 
Måndagen bestod av att vara på liseberg hela dagen och ha det allmänt trevligt,
smet ut lite sent med mina homies och stack på stan, blev förföljda av ett fyllo och utskällning när vi kom tillbaka till vandrarhemmet, men det var värt det.
Tisdagen var vi en stund på universeum och shoppa resten av dagen,
fick med mig en jättefin jacka från topshop! Dock har jag ingen bild på den ännu menmen.
Kom säkert hem vid halv 10 eller något, så himla värt det!
 
Resten av tiden har jag varit ledig och haft "prao" som jag inte behövt gå på!
Så himla skönt, ska snart göra mig iordning inför ikväll då jag ska iväg på middag och balen som är för alla nior.
Känns ju.. måttligt kul. Eller inte speciellt.
Ser mer framemot studentbalen för att vara ärlig.
 
Kan faktiskt inte fatta att jag slutar imorgon, känns så otroligt skönt samtidigt som det känns småjobbigt.
Kommer sakna vissa så jävla mycket så det inte är sant.
Men som sagt det ska bli skönt ändå.
 
Börjar även sommarjobba på måndag och veckan därpå sticker jag iväg till bråvalla!
Hoppas verkligen det här sommarlovet blir det bästa någonsin, det känns som det iaf.
men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen så jag kan börja fixa mig, ha det fint gott folk.
 
Här är även några bilder från götet!
 
Frukta fiskmåsen typ. eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback