3 July

Ännu en ny månad.
Samma gamla ångest över livet.
 
Nu återstår det endast bara 2 dagar kvar utav sommarjobbet och jag tackar gud för det.
Fan vad jag bara vill ha lov nu, jag orkar inte gå upp tidigt och tänka på att jag ska jobba och sitta där i hundra år.
Så lame.
 
Drog hur som helst iväg till norrköping i torsdags med Erik och träffa Lino där!
Hade så fett jävla askul på bråvalla och det måste varit bland de 3 bästa dagarna i mitt liv.
Träffa så jävla mycket roliga nya människor. Randoms is the shit, typ.
Nej men dom var fett underhållande och vi hade förjävla kul.
Saknar de redan och bråvalla och allt, åhhh.

Det finns några videos och bilder från bråvalla som jag vill ladda upp,
men det tänker jag köra i ett/flera eget/egna inlägg.
Och det blir tyvärr inte ikväll då jag inte orkar och ska snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp halv 6.
 
Sen fick jag även reda på igår att jag har kommit in på mitt första handval på gymnasiet!
Så det blev IT-design iaf för min del, trots alla de få platserna som fanns.
Det fanns typ ca 32 platser på IT-gymnasiet, medans på Allé, Virginska & Risbergska hade 999 platser som var  mina andra val.
Så jävla glad och nöjd! Tror verkligen det kommer vara något för mig och jag hoppas jag kommer trivas.
 
Ska även försöka bli sådär aktiv igen på bloggen tror jag, men typ ett inlägg om dagen.
Om jag hinner orkar, har tid och lust. Det återstår att se liksom.
 
Tänkte bjuda på en fin låt på kvällskvisten, innan jag går och lägger mig. Så enjoy.
 
Åh herregud vad jag älskar city and colour.
och som vanligt tänker jag på mitt fina hjärta som jag lyckats vara utan i snart hela 4 månader.
Tiden går så jävla fort och jag känner fortfarande ett stort hål inom mig.
Herregud vad jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA JOOOLO

Puss José<3

Svar: posiposs
Josefin Jonsson

2013-07-06 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback