23 July

Känner mig helt slut.
Mår illa, har huvudvärk, trött som ett as och känner mig en aning ledsen.
Vet inte varför, är så himla ostabil just nu och känner knappt igen mig själv nu förtiden.

Kunde inte sova förens kvart över 4 till halv 5 någongång i natt.
Men lyckades iaf dra mig ur sängen en måttlig tid.
Funderar faktiskt på att ringa min bästa vän så fort jag hunnit sminka mig och fråga om vi ska ta en fika.
Vill så gärna bara umgås med henne just nu, sitta och prata om allt och inget.
Ha kul, må bra, vara glad, helt enkelt.
 
Kärat även ner mig något rejält i Bon Iver. Herregud så fin musik.
Mysig och allt.
Bestämt mig för att börja träna med guran mer och mer för varje dag som går så jag blir asgrym på plock.
Och sen får jag ge mig på alla barré- ackord när jag lärt mig plock.
 
Ska nog även försöka skaffa mig ett keyboard när jag får löning på fredag!
Känner hur bad jag faktiskt vill ha ett.
 
Har inte så mycket mer att skriva om, kände bara för att blogga lite just nu.
Det händer inte så mycket i mitt liv atm, faktiskt. Rätt tråkigt.
 
Det enda är väl att jag snart sticker upp till min syrra (som hunnit flytta då, woho), klipper av mig håret och färgar det.
Sen kanske vi också ska skaffa oss en rumänsk gatuhund.
Snackat lite om det med mamsen, så vi får väl se hur vi gör. Om vi ens ska skaffa oss någon mer hund.
Isf tror jag faktiskt det blir en sån liten krake. men vad gör det liksom?
 
Nu ska jag fortsätta göra mig iordning och ta mig i kragen.
Ha en fin dag gott folk!
Peace
 
Gamml bild från sista middagen med niorna nudå.
Men kände att det skulle bli lite småtråkigt utan någon bild så den får duga. (herregudjagärsåomotiveradmotalltjustnu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback