4 January

Kan inte sova, somna förut någon timma bara och sen vakna jag och nu är det kört.
Helt seg i huvudet och har världens huvudvärk men what to do.
 
Anyway har bille jean på hjärnan så tänkte att jag lika gärna kan sprida pesten på bloggen med.
Helt okej ändå med tanke på att det är BC, bästa BC, alltid varit och kommer alltid vara lika bäst.
 
Nu ska jag fan försöka sova igen, innan jag dör och verkligen inte kan vakna upp imorn eller så.
Hade varit fint med massage just nu, men man kan ju inte få allt man vill ha här i världen.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Izzimissio

jag vill se vargen du ritade

Svar: Kan lägga upp idag!
Josefin Jonsson

2013-01-04 @ 22:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback