27 January

Sitter just nu i hallsberg hemma hos pappa. Tänkte att jag behövde komma ut lite. så åkte till pappa.
Egentligen borde jag skriva klart min svenska reodvisning som är på tisdag och plugga på provet tills imorn.
Men det orkar jag inte och känner inte alls för det, så det gör jag typ.. Ikväll när jag åker hem igen.
 
Spelat gitarr jättemycket idag, har asont i mina fingrar men så värt det. Ska bli asbra på gitarr har jag bestämt.
På att rita med. Åh, vill så gärna kunna rita fint. Typ rita folk i profil.
Så fort jag lärt mig ska jag rita av en asfin bild på Aaroon i profil, men vill inte rita av honom skit ful, så det tänker jag inte göra än.
Förens jag blivit bra.

Jag borde typ göra en lista över saker jag måste göra/bli bra på för att bli nöjd med mig själv.
Kanske ska ta och göra det snart med, ge mig själv lite motivation!
Ska försöka spara massa pengar den här månaden och försöka börja gymma nästa.
Ser framemot London i sommar och vill gärna ha med mig massa pengar så jag kan shoppa där.
 
Tråkigt inlägg men så får det vara, behöver skriva ner sånt här någonstans så jag kan komma ihåg det till senare.
Vill så gärna få inspirartion och börja fotografera.
Måste skaffa en ny kamera.
 

Kommentarer
Postat av: Izzi

Får jag vara ditt bagage? :(

Svar: såklart!
Josefin Jonsson

2013-01-27 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback