22 January

Sket i skolan idag, kände att jag varken orkade eller ville, så tänkte att jag kunde lika gärna ta min lilla "break."
Dock blir det att ta sig iväg till skolan imorn iaf och typ resten av veckan.
Önskar verkligen det kunde bli lov nu typ.
 
Anyway, har kollat på massa adventure time  avsnitt idag, så himla bra!
Och så kolla jag på Angus, thongs and perfect snogging, rätt bra film faktiskt.
Inget speciellt så, men rätt kul ändå, dessutom var Aaron så jävla snygg på den tiden. Omg.
Jag menar allvarligt talat? Kolla bara!
 
 
Dock är dom två sista gifsen från Nearly Famous serien, måste ta mig tid och kolla på dom också!
Verkar vara så satans bra.
Dock är det väldigt tråkigt att han inte alls ser lika bra ut i dagsläge </3 but wat to do.
Fattar inte varför alla jävla satans snygga människor är omöjliga att få eller kändisar (STILL omöjliga att få.)
Blir helt iosjfse¨tgpdryktrfgöyh i huvudet och deprimerad..
 
Filmer är inte bra för mig, de får bara mig att inse att jag kommer dö ensam. /cutcutcut
Nu ska jag typ dö och gråta i ett hörn, tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback