2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Det har jag. Verkligen.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Minns inte mina förra nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag vet.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov gjorde ju ingen det.

9. Största misstaget?
Jag gjorde många misstag, kan inte bestämma vilket som var det största.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha, det kan man säga.

11. Bästa köpet?
Min plattång tror jag, så perfekt.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jättemycket gjorde mig glad, speciellt han.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?

Otroligt många låtar borde stå här. Men jag tänker inte rabbla upp alla så jag säger bara;

Parkway drive - Carrion.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket mycket ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit vara på alla bra tider, och inte slösat den på så mycket skit.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig.

18. Hur tillbringade du julen?
Med pappa på dagen och mamma på kvällen.

19. Blev du kär i år?
Jag var kär, ja.

20. Favoritprogram på tv?
The big bang theory, haha.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Orkar inte ens lägga ner tid på sånt skit längre.

22. Bästa boken du läste i år?

Frost, feber och förevigt.

23. Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning.

24. Något du önskade dig och fick? 
En stålsträngad gitarr.

25. Något du önskade dig men inte fick?
En laptop och sims :(

26. Årets bästa film? 

The perks of being a wallflower!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Åh minns inte, firade mig. förmodligen med vänner och familj.

28. De bästa nya människorna du träffade? 
Åh, vet inte. Alla mina vänner är bäst.

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Stil och stil, vanlig kanske.

30. Vad fick dig att må bra?
Musik, mina vänner och en väldigt fin person.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha gah, jag har så många kändiscrushes så jag kan inte bara välja en!

32. Vem saknade du?
Många vänner jag tappat kontakten med och framförallt en person.

33. Favoritmånad?
Jag vet inte.

34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

35. Har du hånglat mycket detta år?
tss, vilken fråga. haha.

36. Har du sårat någon?
Jag hoppas inte det

37. Vad är det bästa minnet från sommaren 2012?

Sommaren rent ut sagt SÖG.

38. Det bästa som hänt detta år?
Att jag överlevde. Haha. Nej men jag vet inte. Att jag lärde känna mig själv så väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback