22 February

Fick för mig att rita av oliver sykes, det gick inte så bra, och jag orkar verkligen inte sitta mer med, den alls,så vi får väl hoppas på att nästa gång jag ritar honom så blir den bättre,

här är iaf bilden jag ritade av!; 

Resultatet; 

Kände att det var dags att lägga upp något arbete, så länge sen sist och nu har jag all lust i världen att rita av massa kändisar, får väl se om jag fortfarande har orken och viljan resten av lovet, isf lär det dyka upp fler. 
Om de blir bra eller dugliga vill säga.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Jojojojo hahaha nanana johanna

Resultatet blev ju mycket sötare än originalet ju! Sluta säga att du är dålig!

Svar: nejnejnej, herregud, slår vad om att du skulle göra det bättre!Han är så snygg och jag har liksom inte den talangen ännu.. suck.. :(
Josefin Jonsson

2013-02-22 @ 07:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback