24 February

Äntligen kommit hem.
Sitter just nu vid min egna dator i mitt rum.
Känns otroligt skönt och är faktiskt rätt slut för att vara ärlig.
Ska strax börjar packa upp och tvätta bort sminket sedan krypa ner i min nybäddade säng.

Allt är så fint i mitt rum atm, äntligen är rummet tapetserat och det ser en aning större ut.
Ljusare och fräschare.
Hoppas verkligen på att få byta ut lite grejer här hemma bara och sätta upp snygga tavlor.
Funderar även på om man kanske ska möblera om lite, men det återstår att se.
Blir iaf inget nu ikväll.

Tänkte föresten visa vad det var jag shoppade.
Så här kommer de få snygga sakerna jag fick hem från borlänge!;
 
 
Sjukt nöjd är jag iaf.
Ser dock inte framemot morgondagen, men det är en dag vi alla måste ta itu i guess.
Vill bara ligga och kolla på adventure time hela dagen istället.. Suck..
Aja, caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback