23 February

Var i borlänge hela gårdagen med systern min, vi shoppade asmycket och fina grejer.
Dessutom både färga vi bort utväxten och toppa mitt hår, så det var en lång dag, 
Men är helt klart asnöjd! 
 
Varit i borlänge hela dagen idag igen med både Kristin och Joel den här gången, köpte dock inte så mycket mer än bara gott käk o sånt inför imorn till tågresan. 
Åker tråkigt nog hem då, men wat to do liksom, skolan börjar ju redan på måndag igen. 
Usch, ser verkligen inte framemot det. 
 
Dessutom ringde mamsen förut och sa att hon tapetsera klart mitt rum, är asglad!
Känns askul, nu gäller det bara att snygga till det med nya möbler också. 
Hoppas vi kan åka in till örebro o kolla lite ny inredning och så när jag kommer hem. 
 
Nu blir det iaf käka någon paj som systern gjort, får väl se om jag hinner blogga något mer imorn innan jag åker.
Peace!
 
Gulligull mindy får stå för bilden ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback