17 February

Sitter inne i "mitt" rum här i säter nudå. 
Känner mig en aning slut, så ska gå och göra mig iordning för sängen nu, 
Kom inte fram förens vid 6 någon gång, så är rätt slut efter en lång bilresa!
Har faktiskt läst flera kapitel utav the perks, är på kapitel 10 nu, tänkte att det är dags att läsa ut den snart liksom. 
Så sjukt bra. 
 
Är jättesugen på att rita, men det orkar jag inte göra nu ikväll. 
Tumblr inspirerar mig så otroligt mycket och jag älskar verkligen det mest av allt. 
Kanske börjar med någonting imorgon då! 
Eller ja, senare idag då kanske med andra ord, om jag nu har tiden och orken vill säga.
 
Egentligen skulle jag bara vilja avsluta inlägget här och nu för jag är så trött men det finns en sak som jag tänker på. Väldigt ofta faktiskt. 
Om man verkligen tycker om någon, varför hör man då inte av sig till den? 
Eller åtminstone svarar en? 
Jag fattar verkligen inte. Det får ju bara den andra att bli trött. 
 
Jag menar allvarligt talat.
Om man vill att något ska hända måste man ju satsa på det fullt ut och inte bara halvt. 
Man kanske är för feg för att ta initiativet, men då kan man ju ta vara på de chanser man får istället? 
Och om man verkligen inte vill ha något med denna person och göra behöver man ju inte ens visa något slags intresse. 

Jag vet inte, det kanske bara är jag som känner såhär och blir allmänt fuckad i huvudet. 
Kanske inte. 
Grejen är den att jag bara blir så förbannat besviken på allt. Jag verkligen försöker men kommer ingenstans, 
Och det får mig bara att undra om det verkligen är värt det..
 

Kommentarer
Postat av: Johannis

Om det verkligen är det du vill, gå och träffa personen och säg hur du känner. Vad du än får för svar så har du i alla fall gjort det.

Svar: Vet inte om det är värt det.
Josefin Jonsson

2013-02-17 @ 09:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback