15 February

Tappat motivationen till att gå upp på morgonen.
Knappt så att jag klarar det längre, ständigt trött och har huvudvärk.
Allmänt nedstämd och stressad, 24/7.
 
Jag vet inte hur många gånger jag sagt till mig själv att sluta ljuga och låtsas som om allt är okej.
Ändå så fortsätter jag, trots att jag vet att i slutändan är det bara jag som mår dåligt.
Kanske till och med värre än vad jag skulle ha kunna gjort.
Livet är bra allt för komiskt tycker jag.
Suck.
 
Lyssnat om på samma låt hela morgonen, känner mig jätteledsen och vill bara gå tillbaka till sängen och sova,
men verkligen tvingar mig själv att hålla ögonen öppna.
Kan inte missa en till buss, missat den hela veckan inprincip.
och jag måste ta mig iväg till skolan, två prov som jag knappt pluggat till.
Känns great, men jag tror det går bra ändå.
 
Åtminstone kan man hoppas. I guess.
Förresten så kommer Kristin och Joel hit idag, och imorn/(söndag?) åker jag med dom till borlänge.
Blir asnice och komma iväg lite.
Fast nu ska jag sluta skriva det här meningslösa inlägget.
 
Mår så satans illa och vill verkligen att bättre tider ska inträffa i ens liv snart.
Peace.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback