11 February

Today I feel like:
Eller typ everyday egentligen kanske.
 
Anyway, mår jätteilla, tryckt i mig asmycket västerbotten paj precis.
Rätt trött så funderar på att krypa ner i sängen strax.
Gråter dock lite inför morgondagen. Tre timmars SO och snöfotboll, funderar på att döda migsjälv o sånt.
Men ah kanske inte så värt det, Idunno, but still crying.
 
Idag då, blev helt surprised och skulle ha muntliga nationella i engelska.
Kände hur jag vill dö, men jag klara det, och nu är det över. Känns skönt att ha det gjort.
Dock kändes det som ett helvete just då, men det verkar som jag åtminstone behåller mitt betyg iaf.
 
Åkte in till örebro också, bytte tandställningsgrejs.
Blev typ pärlvit/silver. Ville inte ha någon färg, orkar inte. Haha.
Fick även reda på att jag snart blir av med min räls på överkäken, ASGLAD!
 
Dessutom har jag tydligen gått upp 2 kilon, ÄNNU MER GLAD!
Det här blir ju bara bättre och bättre för varje dag som går, yäyyy.
Känner mig så taggad inför livet, allting går bra nu med migsjälv atm. Åh hoppas jag äntligen kan bli nöjd.
 
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback