15 August

Åker upp smått spontant med modern min till dalarna om en timma eller så.
Blir förmodligen kupolen först och att få shoppa lite & sen ner till min syster och hennes killes nya lägenhet i säter.
Vet inte om vi stannar där i natt eller om vi åker hem senare på kvällen. Det återstår att se.
 
På måndag börjar skolan igen och den här gången på ett helt nytt ställe.
Känns så jävla konstigt, skönt och lite tråkigt. Det konstiga är att jag inte förstår mig på hur fort tiden gått. Känns som det var nyss man sluta skolan och hade hela lovet framför sig men det är ju snart slut och jag känner hur jag verkligen har slösat bort ännu ett lov. Och att jag redan börjar gymnasiet känns ännu konstigare.
Skönt för att jag slipper min gamla skola transten, känns som man verkligen sluppit en stor börda, på riktigt.
Och tråkigt för att alla mina bra vänner går på andra skolor och vi antagligen inte kommer ses lika mycket längre.
 
Jag hoppas inte det är så fruktansvärt som jag tror att det ska vara och att tiden går fort, haha.
Ska väl försöka ta vara på de 4 dagar som är kvar av lovet, så jag iaf får ett bra avslut.
Blir väl att hälsa på papsen någon dag nu under helgen med.
Åh det känns som att det är så mycket jag har och göra och VILL göra, men har liksom inte tiden.
Kanske hade den, men inte längre.
 
Nu ska jag väl väcka mamsen och fixa klart mitt hår och börja packa lite utifall att vi slaggar i dalarna i natt.
Ha det bra alla fina.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback