9 April

Vaknade för ungefär 2 timmar sen. Pratat i telefon sen dess och nu känner jag mig helt slut igen.
Vill bara ta en dusch och gå och lägga mig igen.
Vilket jag nog också ska.
 
Börja dagen med att ha Svenska nationella muntligt i 1,30 h, vilket var skit jobbigt.
Det gick bra. Men lite segt ändå och börja dagen med det.
Hade även spanska muntlig redosvisning i hundra år kändes det som.
Gah så jobbigt. Men känns så otroligt skönt att ha det gjort.
 
Hoppas verkligen morgondagen blir en chill dag.
Måste förövrigt verkligen ta tag i skolan. Gick hem igår för att jag inte mådde bra och fick för lite sömn.
Men nu måste jag verkligen komma varenda dag, förutom när jag inte är dösjuk typ.
Vet inte vad som hänt med mig och varför all min ork och motivation slutat funka.
jag måste verkligen rycka upp mig själv och bli glad igen.
 
Nu ska jag in i duschen och sen försöka slagga, ha det bra gott folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback