5 April

Ska strax åka till hallsberg för att träffa sim så vi kan åka vidare in till örebro!
Känns så otroligt kul att finally hitta på någonting, känns som det var aslängesen!
Har lite små ångest över att jag inte gick till skolan idag, men hade totalt glömt bort att ställa väckarklockan och vakna inte helt förens halv 10 vilket inte känns värt att komma då.
Men skit samma, det är väl sånt som händer. Och snart ska jag ändå ha fett askul.
 
Känns dock inte alls som mitt hår vill bli bra idag, vilket suger och gör mig en aning frustrerad.
Fixa det helt okej först, så ville jag fixa till det lite bättre men det blev bara sämre.
Så typiskt mig. Får aldrig till något som jag vill ha det.
Nu ska jag fixa klart mig och åka, caio!
 
Bilden beskriver mig så bra ibland. Jag önskar jag kunde fatta det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback