Darling you making me so delirious, some feelings for you are so mysterious.

Idag är det en deppig dag.
Sitter och lyssnar på Chistofer Drew's nya EP, Delirious är rätt mysig.
Medans jag halvt som halvt fixar mig nu. Vaknade hur tidigt som helst idag men ändå inte gjort något.
Skrivit lite på ena svenska uppsatsen, ska nog fortsätta snart och skriva klart den helt.
 
Ska städa mitt rum strax, känner att det verkligen behövs!
Ser förjävligt ut här, trots att det inte var längesen jag städade, men what to do.
Imorn tror jag att jag slaggar i hallsberg, skönare, få längre sovmorgon osv.
 
Vill ta en promenad och det ska jag nog göra sen, mysigt o gå i regnet med fin musik i hörlurarna.
Typiskt höstväder idag. Men jag gillar det ändå.
Blir nog att ha AWKWARD marathon ikväll både säsong 1 & 2
Så man kan kolla på första avsnittet imorn utav säsong 3 på MTV och kanske följa serien.
Brukade kolla på den då och då. Det är helt okej faktiskt. Kanske ännu bättre när man ser alla avsnitten.
 
Ja mer än såhär spännande blir nog inte min lördag iaf.
Have fun people!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback