Och alla frågar, om jag känner något för dig, och jag vill svara, att jag känner fan, allt som går att känna i mig.

Studiedag imorn!
Men inte hindrar det mig från att gå upp tidigt inte.
Tandläkaren hade bestämt sig för att jävlas med mig så inte får jag sova ut imorn heller.
Känns smågött med långhelg, dock ska jag skriva klart mina tre svenska uppsatser under helgen. typ.
I need to, herregud. Är inte ens klar med den första så att säga och det ska vara inlämnat på onsdag.
 
Måste leta prao plats också med hannah till vecka 43. Tror det blir några linjer på Allé, kanske nån i örebro.
Testa o se lite hur det är, om det är något som intresserar en eller inte.
Funderar på att gå på öppet hus den 6:e i hallsberg också, kan ju vara bra.
Taggar förövrigt hallsbergsmarken den 5:e, det blir nog väldigt chill.
Och snart är det höstlov!

Redan bestämt nu att det blir dalarna då för min del. Borlänge here i come!
Känns bra att man har lite planer, har något att göra liksom.
Vissa dagar tar verkligen kål på mig, medans andra är helt okej.
 
Nu ska jag nog försöka sova lite, ska ju upp halv 8 imorn, jippie, eller nä.
 
Egentligen vet jag inte alls vad som håller mig kvar. Vad som får mig att stanna kvar.
Egentligen har jag inget hopp, men jag hoppas ändå.
Och jag undrar om saker kommer bli densamma, förväntar mig det värsta.
Jag önskar tiden kunde ha stannat, för allt jag behövde var mod. Jag var nästan säker på vart vi stod.
Allt är så annorlunda nu, det var så fint. Har du glömt det nu? Har du glömt mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback