Saturday.

Jag har funderat i flera dagar nu, har velat skriva ett blogg inlägg, men aldrig kommit på något tillräckligt bra att skriva om.
Är inne i en period där jag faktiskt inte riktigt vet vad jag vill göra.
Jag vill det ena, men gör det andra och tvärtemot.
Därför har det blivit som det blivit. En paus. Från att helt enkelt skriva av mig.
 
Nästa vecka har jag prao vecka, blir Allé, JB & IT hela veckan.
Känns najs och kolla på några linjer man är småintresserad av!
Btw så fick jag hem denna goding häromdagen!
 
Luktar så otroligt gott, Miss by Miss Sixty.
Var lite skraj att den inte skulle lukta så gott eftersom jag aldrig luktat på den då jag aldrig hittat den i affärer, men fyfasen vad god den är!
Helt klart ett värt köp! Tack bästa syster ♥
 
Nu ska jag göra mig iordning för bussen som går om några minuter, sen blir köpa skuggpennor och lite annat skit i hallsberg innan jag ger mig av till daddy.
Blviit så sugen på att börja rita den senaste tiden och det skulle inte vara fel att vara bra på det asså.
Hare gött people, baibai!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kul att du gilla den sis! :) nu har du ju en favoitdoft och det är ju bra när man ska köpa parfym senare! :) <3

Svar: hahah ja, tack så jättemycket bästa syster! <3
Josefin Jonsson

2012-10-21 @ 12:59:05
URL: http://kristiniis.blogg.se
Postat av: johannna

Jag vill också ha en sådan snäll syster.

Svar: <3
Josefin Jonsson

2012-10-22 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback