Yeah I know I've been gone, and things have been upside down.

Känner mig rastlös, varm och en aning frusterad.
Sjukt uttråkad och har lust att bara springa runt, seriöst.
Blev hallsberg ikväll igen, men imorgon åker jag hem.
Saknar redan min säng, haha.
 
Vill typ göra allt och ingenting. Hållt på asmycket med so-uppsatsen men inte kommit någonstans typ.
Så jävla surt.
Ser inte framemot skolan imorn, även fast det ska bli skönt att få komma ut och speciellt träffa folk.
Herregud vill bara ut härifrån typ. Suck.
 
Blir nog att spela sims en stund innan jag ska försöka sova lite.
Kanske läsa i min asbra bok med. Känns som jag inte hunnit med något även fast jag inte gjort ett skit.
Misslyckat, men sånt är livet.
Hoppas den här veckan blir bra, jag behöver bättre tider just nu känner jag.
Brb världen.
 
fett ful bild, men trist utan så, yeah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback