Love that we can not have is the one that lasts the longest, hurts the deepest and feels the strongest.

Sitter på bussen påväg hem.
Det regnar förfullt utanför fönstret men det är så otroligt mysigt.
Att sitta på en buss, lyssna på musik, kolla ut och bara tänka.
Vara borta i sin egna värld.
Jag brukar vara bra på det, på att komma bort när jag tänker.

Ganska skönt faktiskt. Riktigt otroligt skönt om jag ska vara ärlig.
När jag kommer hem nu snart blir det att plugga till omprovet. Jävla fysik.
Fick bara 2/10 hahaha fail.

Anyway ska spara batteri nu, får se om jag bloggar nå mer sen när jag kommer hem. Herå.

 

Jag kan inte tänka mig en värld utan dig. Du får mig att le. Du får mig att må bra.
Så varför kan inte allt bara funka? Varför kan vi inte bara få det här att funka?
Det skulle kunna vara du och jag. Vi skulle kunna vara något stort. Något fint, du och jag.


Kommentarer
Postat av: Emil i Lönnebärga

Du och jag Emil.

Du och jag Alfred.



Josefin. om du tror på det själv. Kommer det att ske.

2012-05-31 @ 21:18:33
Postat av: mina

så fin<3

Svar: Ahmen dudå! <3
Josefin Jonsson

2012-06-07 @ 19:27:33
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback