And I wonder, When I sing along with you, if everything could ever feel this real forever?


Sitter just nu i mitt rum i åsbro. Skönt.
Hela rummet är släckt förutom datorskärmens ljus och en liten lampa tänd vid sängen.
Asnice musik spelas ur högtalarna & jag tycker om livet en aning lite mer än vad jag brukar.
Trots mitt illamående och den där förbannade klumpen jag haft i halsen den senaste timman, men det gör inget.
Inte ens det kan få mig att låta bli att älska världen lite ännu mer än vanligt.

Det är helt sjukt. Jag försöker verkligen fokusera på plugget och allt annat ibland. Jag försöker verkligen det.
Men det går så jävla dåligt för det mesta, herregud. Så jävla dåligt det kan gå.
För jag kommer på mig själv hela tiden när jag sitter och tänker på annat. Att jag tänker på dig.
Det är verkligen sjukt. Att du kan ta upp den största delen av min tanke tid.
Men det är helt okej, för jag tycker om att tänka på dig. Du är verkligen för bra för mig.

Kommentarer
Postat av: Julia Karlsson

Hej älskade du, saknar dig och ser att du har/haft det jobbigt. Du vet att du kan smsa, skriva eller vad som helst till och med ringa om det är någonting du behöver prata om. Finns alltid här för dig, även om vi inte snackar så mycket längre. Men du betyder fortfarande för mig. Puss på dig.

0732032015

2012-03-09 @ 19:00:15
URL: http://skriverin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback