I wanna be beautiful enough for you..

Värdelöst.
Hade planerat min helg så jävla bra med spelning och grejer, så blir den inställd.
Har ingen att åka in till örebro med heller, så min helg är = förstörd.
Sitta hemma och grubbla över livet? Kul.

Nåväl, blir väl att åka hem till daddy då iaf, stanna där och umgås med honom.
Kan ju faktiskt vara kul det med trots allt och min superhero simi är ju tillbaka på måndagen med, så kan säkert träffa henne då.
Blir antagligen örebro på påsklovet någon gång iaf, förutom när jag ska till tandis.
Ska färga utväxten då, köpa skor och capo till gitarren, finfint!

Men nu ska jag sova, så nattinatti gott folk.

Ibland fattar jag verkligen inte varför någon som jag ens skulle kunna få en chans.
Men jag hoppas, jag verkligen hoppas att jag får det. Att du verkligen vill ge mig det.
Samtidigt som jag är så otroligt rädd, rädd att jag inte duger för dig, för jag vill det. Jag vill det så jävla bad.
Och någonstans långt inom mig, hoppas jag verkligen att jag kanske gör det, trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback