Let's leave no words unspoken, And save regrets for the broken, Will you even look back when you think of me?

Jag har så fucking tråkigt.
Det är studiedag och jag är ensam hemma, sjuk. Kul.
Världens jobbigaste äckel hosta, känns som att man ska hosta upp sina lungor när som helst.
Känner att min helg kommer vara världens roligaste. Höh, NOT.

Hur som helst, då kanske jag håller mig hemma hela helgen och kan plugga, vilket jag verkligen behöver.
Ska försöka bli frisk till söndag iaf, så man kan ha någon nöjesdag åtminstone.
Jag vill till örebro, shoppa massvis, köpa nya parfymer och grejer, men har tydligen inte så mycket pengar kvar?!
Blir så arg, fattar inte ens vart alla mina pengar tar vägen? Dö.

Fett sugen på att dra på någon Spelning/Konsert, herregud. Vill bara dra iväg på massvis såna nu, på dirren.
Fyfan vad göttans det skulle vara! Seriöst, det skulle inte vara fel att se dom här heller;

Fast det vore inte fel att åka en trip ner till göteborg den 24:e April eller stockholm den 26:e och se Parkway Drive & Miss may I för bara 295 spänn, det är det fan lätt värt! Dock äre resan som kommer suga en aning, damn. Eftersom jag inte kommer få, orka att det är så långt bort båda ställena wäääähhh. sucks to be me.

Anyway, nu ska jag göra mig iordning, gå till affären o köpa käk, bli en glad människa och försöka bli frisk, orka vara sjuk, just saying. have fun ppl, caaaio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback