Never give up on something you really want. It's difficult to wait, but more difficult to regret.

Drar mig mot bussen om 5minuter med gitarr och grejer.
Gött som fan, ska tillbringa dagen hemma hos daddy, dock med massa pluggande, sucky. Just sayin.
Mitt hår ser förjävligt ut och jag upptäckte fan att jag hade fler jackor än vad jag anade, glad chey!

Egentligen har jag inte mycket mer att säga faktiskt. Ville bara uppdatera lite.
Jag behöver musiktips med, och borde ta nya bilder snart eftersom jag inte har några längre.
Så jag tänker bjuda på en asgrym bild från min tumblr & en asgrym låt med.
Men nu måste jag bli klar någon gång och dra till bussen, bloggar väl kanske mer sen när jag känner för det, höh.
Tills vidare; CAIO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback