Lost in dreams and reality.

Chillar galet just nu och pratar med Lino på memesäään.
Ska strax hoppa in i duschen, tänkte bara köra en snabb update på bloggen, var ju ett tag sen jag faktiskt blogga.
Eller tjaa.. jag vet inte nån dag sen vare väl iaf.

Hur som helst, Igår fyllde jag iaf 15år.
Asgött, fick mest pengar och smågrejer, blir väl något mer firande framöver med syster o grejer.
jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer om jag ska vara ärlig.
Hade typ matteprov idag, gick väl sådär tror jag. Annars var skoldagen rätt seg, trista lektioner.

Tänkte faktsikt ta mig en snabbdusch nu & sen försöka sova, vilket antagligen kommer bli omöjligt.
Med tanke på att jag somna när jag kom hem typ, att jag aldrig lär mig, stupido.


I just want you that's it.
All your flaws
, mistakes, smiles, giggles, jokes, sarcasm.
Everything. I just want you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback