we stopped checking for monsters under our beds, when we realized they were inside of us.

Sitter just nu i "mitt" rum i säter. Den enda vaken, om man bortser från katten och grannarna kanske. Haha.
Vart iväg en sväng till borlänge och shoppa rätt mycket på dollarstore & inne på kupolen. 
Asnajsiga grejer jag hitta, här är typ allt: 
 
sämst bild osv, men sånt är livet.
2 Pringles för 30:- , en sparbössa för 10:-, Hårfärg runt 50:-, Godis 30:- , Två DKNY fake parfymer 80:- , 
Vit kajalpenna 30:- , Eyeliner 40:- , Pekpenna till iphone 10:- , våtservetter för smink 10:- , Tröja från JC 150:- 
 
Not bad at all, för att vara ärlig. Fett nöjd och billigt som fan vare!
Blev att käka någon sketa god kebabtallrik här i säter sen med syrran. 
Sen drog vi på en jättelång promenad, fyfan vad fint det var, tog lite bilder och här är två av dem!
Instagram foton, så blev lite dåligt kvalité, men det funkar. 
Sen blev det massa dip och chips mys framför ett avsnitt av the big bang theory. Asmysigt. 
Antar att det blir sängen för min del nu med, klockan är rätt mycket och jag har ingen aning om vad morgondagen har att erbjuda. Den blir säkert awesome!
 
Åker troligtvis hem på måndag, sucky. Aja, 3 timmars tågresa är väl aldrig fel de heller.
Men nu ska jag sova och njuta utav tiden jag har kvar här uppe i dalarna, natti people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback