‘Cause there ain’t nothing like your smile, your legs and those eyes. And I will beg and steal and borrow to keep you safe your whole life.

Bjuder på en bra låt!


Skolavslutning imorn, har fortfarande ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig, alltså. Screw everything.
Trött som satan är jag med, helt fucked och nervös.
Anyway, jag tror det kommer vara en bra dag, eller åtminstone att det kommer bli det.
Jag ska iaf göra det bästa av det imorn.

Nu blir det väl att försöka slagga, åker 6 till hallsberg imorn för att göra mig iordning hos simipim.
Slutar runt 11 imorn, så det återstår väl att se vad som händer efter skolavslutningen.
Suck. Har ca 2 månader framför mig, helt oplannerade och allt.
Hoppas mitt lov blir bra ändå, eller. Det ska vara bra ändå. Och det ska börja bra redan imorn.
Godnatt everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback