And pain brings beauty.

Klockan är typ sketa mycket och jag har inte gått och lagt mig än, bra där. Haha. Not.
Borde seriöst försöka sova även fast det känns pretty omöjligt och jag är rätt pigg. Men värt ett försök är det ju ändå.

Imorn (eller idag) så blir det att åka hem till daddy iaf och käka middag med kristin och joel, fett nice. Kommer bli sketa trevligt tror jag. Och sen på söndag åker jag med dom till borlänge.
Skönt att komma bort härifrån ett tag!

Har typ världens ångest över att jag inte gjort det jag velat göra än. Så imorn (idag.) så får jag faktiskt ta tag i det, for real. Om jag ska få saker och ting gjort. Orkar inte att jag skjuter upp det hela tiden.
Sicken brud. Jag kommer ju komma långt med det jag vill om jag fortsätter såhär.. Eller inte.

Orkar inte att jag ska vara så otroligt feg i vissa lägen, men nu äre bara att rycka tag sig i kragen och samla tillräckligt med mod.
Sen får det vara gjort. En gång för alla.

Det har bara gått en vecka på lovet och det känns som en evighet.
Så segt och tråkigt hittills. Det får fan i mig ta och bli en förändring! Det är ju faktiskt sommarlov. Urghh..
Aja, nu blir det iaf sängen för min del, börjar känna att mina ögonlock tyngs en aning, bra. Hoppas jag lyckas sova nudå.
Godnatt och glad midsommar!

Orkar inte leta på någon bild så det får bli ett inlägg utan, peace!

Kommentarer
Postat av: Terese

Haft en bra midsommar?

Svar: Tackar som frågar! Det har jag, självdå? :)
Josefin Jonsson

2012-06-23 @ 12:27:00
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback