You've done enough and you are enough. Let's fall asleep tonight, I'll hold you close and show you you're not broken.

Sleeptime nu, tänkte bara dra ett snabbt inlägg.
Ska försöka gå upp tidigt imorn, asfuck. Måste hinna duscha och fixa mig innan jag drar till hallsberg och träffar daddy en stund.
Sen blir det att umgås med fridolf och sim, favorittjejerna. Stannar nog i hallsberg ett bra tag.
 
Jag och sim har fått värsta plans, det känns som det går bra nu.
Hoppas på att det här går som tänkt. Åh, vill så gärna få det igenom.
Känns helt overkligt bra för att vara ärlig. Start making dreams come true.
 
Ska börja ta tag i allt från och med nu, den här veckan börjar jag leva for real.
Nu ska jag börja göra allt jag vill göra, ta en sak i taget och fixa så att allt jag vill ha gjort är gjort.
Det känns bra, för det här ska gå bra.
Det kommer vara värt det, jag vet det. Aldrig någonsin att jag kommer ångra det.
 
Ikväll går jag och lägger mig med ett leende på läpparna, peace.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback