Stay for tonight If you want to I can show you. What my dreams are made of, as I'm dreaming of your face.

Känns som att jag alltid bloggar när det är så sent.
Tänkte gå och lägga mig tidigt som vanligt men klockan är ju alltid mycket mer än vad man får för sig.
Mitt rum är seriöst världens bastu rum, avlider långsamt, inte vill jag öppna fönstret heller för att äckliga insekter </3
Kul livet känns, dör av värmeslag säkert. Hej hå, livet rullar på.
 
Igår drog jag hur som helst till hallsberg, träffade sim då igen.
Vi käkade pizza och hade det allmänt chill. Faktiskt. Slutade med att jag skulle "sova" över där.
Men vi försökte på oss att dygna, vilket vi klara tills klockan 8 då vi bestämde oss för att slumra till ändå.
Vaknade säkert runt 2, fett ovärt och asöverskattat att sova, fuck this shit.
 
Stannade hemma hos henne feting länge, säkert till 11 eller något, eftersom jag kom hem sent.
Inte ok, jag vill vända rätt på dygnet igen, bara för att det är så jädrans skönt att inte sova bort dagarna.
Men vad spelar det för roll om man ändå inte gör något egentligen.
Suck.
 
Förövrigt är den här låten sjukt jävla underbart bra, älskar den seri.
Medans ni lyssnar på denna asbra låt så ska jag typ slumra till i min säng, ska bli så otroligt skönt med tanke på hur trött jag är, sleten brud alltså.
nattinatti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback