Some people dream of success, others make it happen.

Sitter hemma hos daddy atm. Ska strax stänga av datorn och försöka sova lite i guess.
Sov bara 3 timmar idag sammanlagt. Fint. Jag och sim när vi ska dygna = zombies efteråt.
Hur som, slöa vi typ as mycket sen var vi ute pretty mycket, satt o chilla vid skolan och snacka.
Blev lite hyperaktiva så vi skreksjung massa asstörande och sjukt dåliga (även bra) låtar.
 
Snacka om att åsbros befolkning borde ha blivit döva efter det. Men ah, det är ju så vi är typ.. Så..
Anyway, efter hon drog hem så packa jag lite saker och drog hem till papsen, så det blir att slagga i haschberg today.
Får väl se vad som händer imorn, åker troligtvis back till åsbro iaf.
Annars har jag inga som helst aningar om vad som händer imorn än. Hoppas det blir chill iaf.
 
Men nu har jag en sån jävla huvudvärk så jag stänger av datorn och lägger mig i sängen och lyssnar på chill musik.
Åh, känner verkligen att jag behöver sömn. Anyway, bloggar nog bättre imorn, nattinatti.
 
sending some love, puss ja0
Did I lose you? did I lose you?
Somewhere down the line, hide and seeks alright if I find.
Do you miss me? Like I miss you?
If you miss me, never go away. Hopefully you'll come and stay someday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback