Nothing

Denna dag var en rätt fin dag. Var någorlunda glad och hade någorlunda kul. Men saker förändras. Så är det ju alltid. Verkar som det förändras bara till det sämre. Iallafall för min del.. Så nu sitter jag här en aning mer ledsnare än vanligt, en aning mer illamående än vanligt. Gråtit så jävla mycket att jag knappt får luft, ser knappt vad det är jag knapprar in på mobilen. Kan inte sluta heller, vad är det som händer med dig jossie? Jag börjar långsamt ge upp. Ge upp hela livet, ge upp migsjälv. Jag vill inte mer, jag vill inte längre. Ingenting går bra för mig iaf så det är väl ingen ide ens. nej det är det inte. Det spelar ingen roll vad jag gör, det blir ingen förändring och det kommer aldrig bli det heller. Alla säger att saker och ting blir bättre med tiden, och det blir det. Grejen är den att jag väntat så länge och måste vänta ännu längre. Jag står inte ut! Jag vill inte vänta längre! Jag vill bara bort härifrån bort från allt, vad är det för mening längre? Ingenting glädjer mig ändå. Allt som någonsin gjort mig glad får mig bara att bli ledsen idag. Och jag har ingen annan än mig själv att skylla för det. Om jag hade gjort något kanske det åtminstone skulle funnits något positivt i mitt liv, men nu är allt bara skit. Jag behöver någon som behöver mig.. Men vem behöver mig? Inte ens mina vänner gör det. Makes no sense om jag är där eller inte. Jag är trött på att bara vara till besvär trött på att aldrig duga, räcka till eller något. Trött på att ingen egentligen bryr sig. Men vad gör det, inte ens jag själv orkar bry mig ibland. Orkar inte, mitt huvud värker och jag ångrar redan detta inlägg. Hoppas på att ingen läser min blogg idag iaf. Men jag behöver verkligen verkligen skriva av mig någonstans därför blev det såhär, förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback