Leave before it's too late, Now you know you can go, you can give up trying.

Bloggar så jävla sämst, men jag umgicks med hannah hela gårdagen typ, så hade ingen lust att blogga sen när jag kom hem. 
Saknat henne som fan, askul hade vi och jättemysigt!
Satt o käkade mjukglass o bara tog det lugnt.
 
Idag har jag umgåtts med fridolf hela dagen, vi hade fett mysigt och askul!
Träffade Jocke, senare på kvällen med frida med, vi gick säkert runt hela hallsberg.
Om inte mer, idunno, men trevligt hade jag!
 
Senare vid halv 8 träffade jag min bästa och efterlängtade vän, sim.
Fyfan vad jag har saknat henne som satan, världens finaste och bästa vän.
Åh, längtar tills man kan träffa henne lika ofta igen, fuck this.
Kom iaf hem runt 10 eller något, så är helt slut atm, ska faktiskt gå och lägga mig nu.
 
Är så jävla trött och känner mig alldeles jätteledsen. Haha vet inte vad som hände riktigt.
Fick värsta emotionella översvämmningen med känslor, precis.
Helvete vad jag insåg att jag saknar en viss person, så jävla mycket. Åh.
Jag hoppas jag träffar denne snart innan jag dör for real. Känns så jävla jobbigt, vill inte att något ska vara över, åh.
Jag undrar om den saknar mig lika mycket, eller ens tänker på mig, kanske har den glömt mig.
Hoppas inte, jag avlider långsamt inom mig. Fyfan för det här. Åh.
 
Näe, ska gå och lägga mig, blir nog bättre om jag får lite sömn.
 
Om jag bara kunde få tag i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback