I don't know what I am waiting for but I still continue to wait for it anyway.

Då var man hemma igen, tillbaka till åsbro. Känns väl, sådär. Eller något.
Inte direkt så att man jublar över att man är tillbaka, men det ska väl bli kul att umgås och träffa folk i guess.
Hade en bra tid i säter/borlänge, faktiskt. Saknar det. Redan.
 
Har typ jätteont i mitt vänstra ben, mår lite illa, huvudet värker, trött som satan och mitt rum är för varmt.
Avlider långsamt. Det är inte lätt att vara jag alltså.
Sov så jävla dåligt i natt, kunde säkert inte sova förens 3-4 och vaknade flera gånger, sen var jag tvungen att gå upp vid 11 för att göra mig irodning och åka till borlänge.
 
Sprang runt i affärer, käkade på donken och åkte med 16.03 tåget hem till hallsberg.
Segt som fan att sitta nästan 3 timmar på tåget, utan något att göra.
Lyssna på musik hela vägen och smsa typ, lite chill ändå.
 
Fick även hem min plattång idag, eftersom min gama plattång gick sönder, så beställde jag en ny sån, dom är så sjukt grymt bra. fattar bara inte varför dom går sönder hela tiden?! Min tredje Gama plattång nu.
Hoppas den här håller ett bra tag iaf. Annars dör jag typ.
Fick även med mig parfymen Passion som Carolina Gynning gjort. Riktigt gott luktar den!
Så nu har jag typ hundra olika parfymer så det räcker i år och dar. Nästan.
 
Kanske ska ta kort på allt jag shoppade från när jag var i borlänge, imorn eller ah när jag vaknat och lånat mammas kamera som är betydligt mycket bättre än mobilkameran!
Vet inte alls vad som händer idag, hoppas det händer något bra, inte sova bort dagen iaf.
En sak som är säker. Men nu ska jag väl försöka sova typ. Och överleva värmen, Natti!
 
Blir någon random bild jag hitta som jag tagit för ett tag sen, lite fin ändå, vit himmel. Asnajs.
 
It's hurts to don't know anything, anymore.
If you missing me, like I'm missing you, if you're thinking of me like I'm thinking of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback