Breathe in every word and every second, Because one day you'll be dying to have it all back.

Ibland förstår man inte riktigt hur mycket saker och ting betyder för en.
Man får inte de fina i det hela, man förstår inte varför saker är som de är, det bara är så.
Utan någon vidare förklaring.
Och man nöjer sig med det, för man är glad över att vad det nu än var som hände hände, eftersom de var det bra.
 
Man varken försöker göra det bättre eller sämre.
För man är rädd för att det ska försvinna, man vill bara låta det vara som det är.
Tänker att om man låter det vara som det är, så kommer det ju alltid vara likabra.
Men saker förändras. Antingen till det bättre eller till det sämre.
 
Om man gör något åt saker och ting, blir det alltid bättre i slutänden.
Vare sig om det kanske inte blir bra då, så blir det bra till slut.
Men när man inte gör något, försvinner det till slut automatiskt.
Det blir bara sämre, och det kommer bara bli ännu sämre, tills man gör något åt det.
 
Egentligen förstår jag inte varför man inte gör något åt det.
Om det är något man verkligen vill borde man göra något åt det. Om det är något som känns bra, rätt.
Försök göra allt i din makt för att det ska stanna kvar, för att det ska bli bättre istället för att låta det vara.
Varför är man så rädd? Varför bryr man sig så mycket om alla andra som inte har ett skit med saken att göra?
Varför låter man sig själv sjunka ner och bli ledsen istället för att göra det som man vet att man kommer bli glad över, till slut, hur det än kommer sluta? Varför?
 
Jag har iaf lärt mig en sak nu, och det är att man ska ta vara på varje chans man får.
Göra allt i sin makt då för att få sin vilja igenom, och jag önskar verkligen man kunde spola tillbaka tiden.
En aning. Bara för att.. Ha allting gjort.
 
Nu måste jag bara hitta en väg att få det igenom, att få det gjort. Och det lär jag göra på ett eller annat sätt.
Jag måste bara komma på hur. Åh vad jag önskar att saker och ting var enklare än så.
 
Såhär ser jag ut nu mitt i natten. Fint. Haha. Nej jag ska iaf stänga av datorn nu och typ.. Försöka sova. I guess.
Jag vill verkligen allt och ingenting, det känns inte riktigt som någon förstår mig,
och jag antar att jag behöver tid för mig själv just nu. Godnatt alla fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback