Sunday.


Sitter o chillar gaaalet i åsbro, springer runt o letar efter en häftapparat men hittar ingen, screw that.
Ska strax med en buss till hallsberg och sticka hem till simisimsim!
Kommer vara galet nice och chill det med!
Var faktiskt ett tag sen jag träffa henne, så idag ska vi ha riktigt sköj har jag bestämt.

Ska bara röja upp lite snabbt i mitt rum, försöka få tag på mami o sedan springa till bussen.
Fast har lite tid på mig, den går inte förens 40 o det tar inte mer än 4 minuter att gå till hållplatsen sooo..
Blev jätteledsen när jag gick o tanka på busskoret o såg all snö ute, fyfan jag som trodde det börja bli vår, daaaamn.. ):

men nu ska jag fortsätta med att göra mig iordning så jag kan sticka till bussen snart heido!

tråkig o ful bild, men ja, känns så tomt utan någon bild alls, så fick bli denna, wäääh.
Lite update liksom!

Kommentarer
Postat av: victoriapauline

jätte fin blogg! :))

2012-01-08 @ 18:25:21
URL: http://victoriapauline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback