We are who we choose to be.


Orka att jag inte bloggat på hundra år, lolz.
Har typ varit upptagen, eller egentligen inte kanske, men inte funnits mycket att berätta direkt.
Igår följde jag hem till sim efter skolan, stanna väl där till halv tio på kvällen eller något, drog till donken med Joel & Kristin efter det!
Satt fint i magen iaf, hihi.

Idag har jag sovit till tolv eller nå, käkat tacos i en timma och sedan tillbringat resten av dagen på marieberg.
Fick ett fint sms av pati att hon också skulle dit, så träffa jag henne där och var superglad över att vi sprang runt där några timmar tillsammans, tills hon skulle in till stan och jag skulle vidare till ikea.
Köpte äntligen nya kuddar, så nu har jag fyra in my bed, så jävla skööönt. eftersom jag brände upp min tredje kudde jag hade en gång i tiden!

Köpte även galgar till min walk in closet, fuck yeah. Så nu blire mer ordning på kläderna istället för att ha dom slängda över hela golvet.
Tror det typ var allt jag köpte förutom massa godis, popcorn & chips. Skulle ha värst mys lördagen, men orkade inte eftersom jag kom hem för en halvtimma sen typ!
Stanna hos pappi och  fika där en stund efter örebro och vi var inte framme i hallsberg förens vid 9 eftersom vi stanna på ica maxi i kumla med!

Fullt upp hela dagen, hade totalt glömt bort att jag skulle försöka göra klart min no uppsats och plugga till so provet som är på tisdag, hur som helst ska jag plugga på provet på måndag då jag ändå har kvarsittning, eller ja min sovmorgon blir min "kvarsittning" Sucky. Orkar inte riktigt tänka på skolan heller, vill ha kul o sova ut nu i helgen.
Men nu ska jag duscha sen blire sova i min nybädda säng, Love life. ♥ Heido ppl.


Kommentarer
Postat av: julia

dududu!

2012-01-22 @ 10:07:42
URL: http://juliabjrk.blogg.se/
Postat av: julia

nej du är!! och du när ska vi träffas? :*

smsa när du är på stan i örebro, så kan vi iaf hälsa på varandra, är typ jämt på stan<3

2012-01-23 @ 19:29:25
URL: http://juliabjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback