You think you know me? Think again.


Har inte suttit så mycket vid datorn idag, har inte orkat.
vaknade runt kvart i tolv och bestämde mig för att ta en lång dusch och det gjorde jag!
kvart i ett hade jag duschat klart, så satt jag och rita lite, ska börja rita mer hade jag tänkt för nöjesskull!
Gjorde lite på min no uppsats jag fick göra om och sen gjorde jag mig iordning.

Testa min rosa och lila ögonskugga från mac, riktigt snygga färger vare.
har inte gjort så mycket annat, diskat och fixat mer disk än innan. Kul. Måste väl diska igen.
Varit ensam hemma hela dagen, vilket har varit skönt fast ändå småjobbigt.
Tur att Johanna finns som pratar med mig i tele minst tre timmar varje gång vi ringer till varandra, love.

[Bild borttagen]

"And I don't want the world to see me,
cause I don't think that they'd understand,
when everything's made to be broken,
I just want you to know who I am."
Trackback