Sometimes, time changes but your feelings don't.




Sitter i åsbro inne på mamsens rum och lånar hennes dator eftersom proppen i mitt rum och köket gick, LYCKAT!
Inte svarar hon heller när man ringer, inte hittar man proppskåpet heller, och inte vet jag ens om vi har den propen hemma.
Sen kommer hon antagligen inte hem förens vid 7 ikväll, så jag kommer få sitta där i mörket och dö.
End.
Nej men seriöst, ska nog gå och läsa igenom svenska häftet så jag kanske klarar av svenska provet tills imorn, vore ju en bra idé kanske, eller ja det vore det nog.
Känner mig dödligt trött och förfärligt ful, jisses. Kommer snart gräva ner mig själv under jorden pga av all ångest, fyfan..
Har inget mer att säga, ska nog faktiskt börja ta tag i mitt skolarbete än att sitta här och häcka, vill typ ta suicide i min säng med, kanske ska ta och göra det och typ byta om, kanske ta en dusch.
Ja det ska jag nog ta och göra. Vill ni mig något så finns jag på mobilen, poshai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback