När allting känns som värst, kan det bara bli bättre.




Jag älskar tumblr, är seriöst helt kär i det. ALLA som har det skriv ner era så jag kan följa er!
Spelar ingen roll om du är någon stranger eller sånt, bara skriv ner din tumblr, älskar inspiration från andra där så det är kanon!
MINMINMIN TUMBLR CHEEEECKAA!!

Jag bestämde mig nyss för att jag vill börja göra saker som får mig att få bättre självförtroende och gilla mig själv.
Skulle verkligen kunna vara underbart att se sig själv i spegeln och känna "fan vad nöjd jag är med det jag ser!"
Så tänker seriöst försöka göra allt för att uppnå till mina krav som jag har på mig själv.
Inte dom överdrivna då, som aldrig skulle kunna funka, utan dom som faktiskt kan funka!
Kanske kan jag någondag bli sådär nöjd med mig själv, annars får jag helt enkelt bara acceptera migsjälv.
Precis som jag är.

Orkar inte tänka mer på den saken ikväll iaf, nu är det nog dags för sängen.
Måste försöka vända tillbaka dygnet och ska typ upp tidigt imorn så jag kan städa mitt rum och ta en buss till hallsberg.
Ska nog träffa sim, den lilla muppen, funnybunny wieeeoo!


Ta mig till new york någon, snälla. Vore världens bästa resa ever.
En vacker dag ska jag dit, på riktigt med. Fint.
Tills vidare; natten gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback