I know you gonna miss me, cause you changed the way you kiss me.





Sitter och lyssnar på denna galet chill låten medans jag håller på min extrem makeover!
Galet gött, helt alone i åsbro med. Awwwyeah.
Inte bloggat på år o dar, har inte pallat just sayin'. Inte ens suttit vid datorn på 3dagar! Pretty good.
Precis ångbadat mitt ansikte, Haft hemmagjord ansiktspeeling & ansiktsmask.
Min hy är asfin just nu och mjuk, fuckyeah.

Sminka precia klart mig, ska nopra ögonbrynen tills jag är nöjd och sedan platta igenom hela håret!
Kanske slår ihop en header senare ikväll efter pluggat på engelska glosorna och läst igenom Svenskahäftet som kommer på prov.
Har asmycket att göra, ska även hinna med att städa mitt rum och göra något gott att äta, massa plugg och skit = mindre tid vid datorn = inge bloggande.

Var förövrigt i örebro igår och köpte en assnygg tröja! Svart med spets där bak, ville egentligen ha den vita.
Ska nog kolla imorn om jag kan hitta den i xs, eftersom s var lite förstort för min smak, trots att jag har det på min svarta lawl.
Anyway fortsätta med det jag hållde på med, kanske bloggar mer sen, fuck yeah, byee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback