Everything I loved became everything I lost.




har ingenting att blogga om direkt, trist som fan.
Har ingen ny musik eller någonting alls. Thats sucks.
So-prov imorgon och har inte pluggat något, det får väl gå som det går, för nu är jag alldelse för trött för att plugga.

Var med hannah en stund efter skolan, det var kul.
Var väl någon vecka sen eller så vi var överhuvudtaget om man bortser från raster o shit.
Knappt då. Hm.

Antar att det är mycket med skolan, därför hinner jag knappt blogga, plus att jag inte har någon blogglust.
Tycker ändå allt jag skriver om är ointressant så, dels kan jag inte skriva allt heller som jag vill skriva eftersom denna blogg kan hela världen se, kanske inte vill att hela världen ska se det jag vill skriva.
Så därför blire såna tråkiga inlägg.

Hade återläsning i morse, måste varit världens skit lektion, satt o smsa genom hela lektionen, kunde varit hemma o sovit istället, lol. Så jävla ovärd. Ingen lärare var ens där inne, så man kunde dragit efter dom tog närvaron.
Har inga gratis sms heller förens på onsdag, så vill ni mig något, RING!
Så kan inte svara förutom om det är nödfall liksom.
Aja, allt jag hade att säga typ, nu ska jag väl gå o lägga mig, eller åtminstone försöka.
Kanske småläsa på so:n innan jag somnar, eftersom jag är dö trött o ska upp halv 6. Damn. GODNATT!


Suddig dålig mobilkamera bild, men har typ inga bilder så bjuder på denna, lite fint ändå.. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback