Breathe out, So I could breathe you in, Hold you in.




Redan andra dagen på nya året och det är nog dags för sängen för min del.
Kan inte vara uppe till halv 7 inatt igen, och nu känns det meningslöst när man inte har någon o va uppe med.
Imorn blire att dra till banken och fixa mitt kort med mami, ringa tandläkaren så jag kan få en ny tid och börja med min uppsats på riktigt.
Detta är illa, skolan börjar om en vecka och en dag och jag har inte börjat alls än.
Typiskt mig, sparar alltid tills man måste lämna in det, inte okej om jag vill behålla mina betyg.

Ändrat min tumblr lite också, fett. Checka gärna.
Ska nog ta och göra en ny header imorn med till denna blogg om jag får tid, och har orken.
Ska nog göra ny design med, kul med lite change.
Har bara aldrig pallat typ, hihi.
Men nu ska jag göra mig iordning för sängen, bloggar mer imorn eller när jag har något vettigt att skriva om!


Bjuder på en finfin bild, och sånt också. Godnatt I guess.

Kommentarer
Postat av: Izzi<3

Om du någonsin säger att du inte är snygg så slår jag dig, okej?<33

2012-01-02 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback