And I find my hope here, I find my own here




Inte orkat eller hunnit blogga idag, gjort klart min no uppsats utav det jag varit vaken, alltså från klockan 14.00
Skönt att äntligen vara kvar. Skiter totalt i skolan nu, SO provet och frågorna får jag ta när skolan börjar istället.
Nu ska jag chilla och ha det fett gött dom två dagarna som är kvar utav lovet.
Nu tänker jag ta en dusch, och förövrigt är lights en jävligt snygg och bra brud, damn.
Wish I was like her, ja0, aja duschen för min del nu, kanske blir ett till blogginlägg sen heido!


"Each shadow I walk
To the ends of the forest
And the shape of the hands
That break the ground for us
The fear that contains
That binds like a blessing
I've been here before
Then again I'm guessing
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback