Can you feel the adrenaline? It will.


Vakna halv 9 idag! Helt sjukt!
Trodde jag skulle sova bort dagen eftersom jag var uppe till 2 inatt, men nej antagligen inte.
Så just nu sitter jag och sminkar mig medans jag lyssnar på asgrym musik som denna;



Ska precis börja fixa håret och byta om, försöka få tag på sim & sen ta en buss till hallsberg.
Blir att tillbringa den mesta av dagen där I guess, wieeooo.
Blir att packa allt direkt när jag kommer hem ikväll så jag inte glömmer något imorn när man känner sig stressad och skit.
Åker nog redan så man är framme i hallsberg vid 11 imorn. Ska bli så otroligt gött! Är verkligen jättetaggad!
Tycker alla som ser detta kan vara sociala med mig när jag sitter på tåget 2 timmar och 30 minuter.
Så Från 11.30 - 14.00 Kan ni spamm smsa mig!

Vet inte om det kommer bli så mycket bloggande när jag är i borlänge resten av veckan, men vi får väl se! Ska försöka klämma in ett kvällsinlägg varje kväll åtminstone om jag inte hinner med fler, lawl.
Aja nu ska jag fortsätta fixa mig och försöka plugga lite innan jag åker vidare på äventyr hem till sim. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback