Turn the light off, shut the music down, now we gonna live in our empty town.


Friluftsdag idag, blev för min del, sova och sedan ta en tolv buss till sim, även fast jag vakna väldigt tidigt.
Härligt som fan, kom inte hem fören en halv timma sen, har precis tagit en dusch med mitt nya shower gel som mamma köpt till mig, asfint!



Fick även schampoo, minispegel, borste och en liten "ask" med massa små till behör, skit bra!

Kolla även posten i brevlådan nyss och titta vad jag hitta?!


Baksidan ^ det är spets om det inte syns så bra liksom.
Världens gladaste chey! Så jävla fin är den och sitter perfekt!
TACK SÅ JÄTTEMYCKET KRISTIN!♥

Jag hinner tyvärr inte fixa någon ny header ikväll heller eftersom jag kom hem så sent, blir nog imorn förhoppningsvis.
Nu måste jag stänga ner allting och göra mig klar för sängen, men innan jag slaggar måste jag göra klart den förbannade NO redovisningen som är imorn, damn. Skriva fort blir det nu! Höh.
AJA, Godnatt ppl ♥

Kommentarer
Postat av: Faktiskt Johanna

Fet snygg tröja D: var fick du den ifrån?

2012-05-10 @ 14:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback